Verpakking & pop-ups

Je product heeft niet alleen bescherming nodig. De verpakking vertelt al heel zijn verhaal: smakelijk, praktisch, elegant, stout, interessant, alleen voor jou.

Een pop-up pakt je ook in, maar dan op een onverwachte manier. Is het een vogel, een vlieger, een platenspeler,...? In elk geval iets uit een andere dimensie!

logo en huisstijl, lay-out, illustratie, webdesign, verpakking en pop-ups

Eenvoud en klasse

Zien!

Carte blanche, heerlijk voor een ontwerper! We mochten ons laten gaan voor het logo van Bistro Gustaaf. Eenvoud en klasse willen ze uitstralen, net zoals de gerechten die ze serveren. Wat bij Tommy en Ellen heel belangrijk is: het verhaal moet kloppen. Stickers, bierviltjes, menukaart, naamkaartjes, website,… alles werd overgoten met een Bistro Gustaaf sausje. De ontwerpen en lay-out zijn zo op elkaar afgestemd dat het verhaal klopt en de geloofwaardigheid voor 100% gesmaakt wordt.

lay-out & vormgeving, illustratie, concept & campagne, verpakking & pop-ups

Wild, wilder, wildst!

Zien!

Wat een start van 2020, de gemeentelijke diensten gingen niet alleen verhuizen, ze kregen een nieuw algemeen nummer én de inwoners moesten weten dat ze nog enkel via afspraak terecht kunnen.

Een hele boterham en dat vroeg om een ludieke campagne om ze er attent op te maken.
De zwijntjes (onstnapt uit hun wapenschild), toonden de weg naar het nieuwe adres, kwamen af en toe iets vertellen op facebook en zijn niet meer weg te denken uit hun gemeente.